söndag 3 juli 2011

Möhippa för Frida!

Tio glada tjejer kidnappade Frida ute hos sin bästa vän Ferial tidigt igår morse. Jag tror hon misstänkt att möhippan var idag, men hon hade iallafall ingen aning om vad dagen skulle bjuda på!

Först åkte vi in till stan och dansade en timme på Folkuniversitetet med Mathilda från DaFlow som ledare. Svårt och jag blev sjukt svettig! :) Efter det duschade vi och drog oss vidare till Ferials frisersalong Creative Hair i stan där Frida blev fin i håret. Jag och Helena (en tjej som gick i min parallellklass på gymnasiet) gick och köpte sommarblommor för att fästa i Fridas hår. Vi skulle nämligen köra en fotografering med olika teman i Trädgårdsföreningen. Det var nog höjdpunkten under dagen. SÅ mycket skratt och engagemang!

Efter fotograferingen blev det spa på World class. Vi bubblade och drack champagne i ungefär två timmar.

Efter det gick vi ut och åt på Tapas, en av de bästa restauranger i Linköping enligt ryktet. Jag hade aldrig ätit där innan utan bara varit på tapasbaren Aioli, men Tapas vinner med hästlängder. Vilken mat!

Efter middagen skulle några av tejjerna ut på krogen med Frida men här avvek jag. Jag var jättenöjd med dagen och ville avsluta på topp. Hoppas Frida också tyckte det var kul för det här var en dag att minnas :)

3 kommentarer:

  1. Åh det ser helt underbart ut!

    SvaraRadera
  2. Roligt att se bilderna och jag kan säga att Frida är helt nöjd med dagen! Tack Dessi för din insats. / Maud

    SvaraRadera
  3. Jag hade riktigt roligt! Tack snälla för en otroligt fin dag! Lånar bilden och lägger ut, tillsammans med länk.

    Massa kramar!!!!

    SvaraRadera