tisdag 5 juli 2011

Tack!

Tack för era gratulationer! Vad snälla ni är som glädjs med mig :)

Idag känns det som att jag kan fasta till ikväll med tanke på hur mycket mat jag åt igår. Jag är fortfarande mätt nu såhär på förmiddagen. Jag åt inga mängder socker igår och det kändes på mättnadskänslan och hur jag mådde efteråt. När jag äter kolhydrater och fett ihop får jag sk. paltkoma. Man blir däst och alldeles utmattad. När jag äter mat utan särskilt mycket kolhydrater eller inga alls får jag inte den här paltkoman. Jag blir bara mätt, och inte utmattad.

Tapas är ganska low carb-vänligt och man kan ganska lätt välja rätter som bara består av protein och fett. Till dessert kunde man välja chokladtryffel men jag tog en fruktsallad med glass och rosa sockervadd, bara för att lyxa till det.

Jag har ätit mycket (onyttig) mat de senaste dagarna och jag är trött på att konstant känna mig jättemätt, så nu minskar jag på portionerna igen.

1 kommentar: