måndag 20 juni 2011

Kanonhuset

Idag har jag tränat här:







Så himla gött att komma bort från gymmet i stan. Bort från all trängsel och trafik. Kanonhuset ligger vid Lilla Tinnerbäcksgränd mellan sjukhuset och Stångån och det tar mig ungefär 10 min att cykla dit.

Jag körde styrka för ben och mage, och sen tog jag en cykeltur på en mil runt vackra Stångån :) Det var så himla fint väder ute och det kändes synd att inte utnyttja det. Träningskläderna var ju redan på så det var bara att cykla så snabbt eller långsamt jag ville.

Min lilla gröna var dödsdömd för bara ett par veckor sedan. Däcken var trasiga och det var svårt att hitta nya, specialstorlek tydligen. Men så fixade Västra cykelaffären på Hunnebergsgatan ett par nya däck och smorde upp kedjan så nu rullar den fint!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar