fredag 10 juni 2011

Vill man vara fin..

Ibland får man stå ut med smärta för att få det man vill ha.. :)







Ni som inte vet vad det här är för något kan jag säga att det är en slags piercing, en så kallad dermal anchor och de kan man sätta nästan vart man vill på kroppen. Till skillnad från en vanlig piercing har en dermal anchor har bara ett hål. Själva piercingsmyckena ser ut såhär:



Själva läksmyckena är dock helt platt utan sten, men sen tänkte jag byta till något liknande. Om ni vill se hur det går till att göra själva piercingen kan klicka er in här.

Jag har gjort två stycken. Dubbel smärta, men också dubbelt så snyggt.

PS. Jag har inte glömt bort vägningen den här veckan, men jag tar en paus från vågen ett tag då jag känner att jag behöver det.

6 kommentarer:

  1. Cool! Jag har faktiskt också funderat på att göra såna :-)

    SvaraRadera
  2. Mondaygirl: Vad kul! Do it I say! :D

    SvaraRadera
  3. Shiiiit....aajjjjj!!!! Hoppas de blir tjusigt när de läker :))

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är jättesnyggt :)
    Min kompis har en pärla under varje nyckelbenen (kanske 3cm in från mittlinjen) men hon har tyvärr lite problem med dem av för mycket närhet (inte för att man kan få för mycket av det), men i det hänseendet är det tyvärr i vägen.

    Hoppas dina blir problemfria :)

    SvaraRadera
  5. Vad du hinner med mycket daughter. Gillar verkligen sängen, men vit tveksam.
    Kramar

    SvaraRadera