tisdag 28 juni 2011

Tisdagsuppdatering

Jag har inte hunnit blogga någonting på ett par dagar då jag hjälp min styvsyster Caroline med sin flytt ner till Linköping. Igår kom jag inte hem förrän kl 23. Jag har alltså inte hunnit med att införa någon frukt i min diet, men morgondagen blir nog lugnare.

Idag hann vi med lite skön inlinesåkning i solen. Caroline fick låna mina senaste tillskott, ni minns mina vita Rollerblades? Vi körde lite teknik- och balansövningar på en parkeringsplats i nära 30 grader i skuggan. Det blev korta shorts för min del :)

Idag skickades mina nya inlinesskor från enklaresport.se. De fick beställa dem från Tyskland och jag har haft jättebra mailkontakt under tiden. Det tog bara en vecka för dem att få in dem. Med lite tur har jag dem imorrn.

Nu ska jag och Fredrik strax iväg på bio och se nya Tranformers-filmen.

Hoppas ni har det bra så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar