söndag 26 juni 2011

Snabbt, svettigt, härligt!

Dagens fail: Friskis & Svettis i Tannefors som glömt bort att de skulle ha söndagsöppet från klockan 17 i eftermiddag. Vi med ett 40-tal andra träningssugna fick vänta en halvtimme innan någon kom och öppnade. Jag och Fredrik tränade ben, rygg och mage.

Dagens win: Ikväll tog jag en av mina bästa inlinesrundor på väldigt länge. Så länge det var platt gick det undan i ungefär tre kilometer (26, 25 och 20 km/h). Dessa tre kilometer avverkades på ca 9 minuter. Det är snabbt i mina mått. Ny asfalt läggs på den runda jag brukar åka vilket tacksamt ökar hastigheten.

Jag hade bra tryck i benen idag och vid ett tillfälle då det gick som snabbast kände jag en rysning längs ryggraden. Totalt landade rundan på 8 km och jag var jättesvettig och jätteglad när jag kom in! :)






Rullisarna som snart rullat 40 mil på lite över en säsong.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar