onsdag 1 juni 2011

Vikt vecka 4

(Ny)start: 65,9 kg
BMI: 26,4

Nu: 64,8 kg
BMI: 26
Veckans resultat: +0,6 kg

Bukmått: 96 (89) cm

Totalt sedan 4 maj 2011: -1,1 kg
Totalt sedan november 2010: -6,5 kg (-9% av kroppsvikten)

Jag märkte redan igår att jag var svullen i kroppen. Jag sprang Rydssprånget (5 km terräng) och vartenda steg kändes tungt. Det var som om jag hade gått upp 10 kg över en natt. Nu ser jag också på bukmåttet att jag faktiskt ÄR svullen. Jag har inte ätit något direkt konstigt.. Igår åt jag ost- och skinkrullar med en Kesella 10% fett till frukost, en ostkaka från Frödinge till lunch och sen en Kesella 10% fett och ost- och skinkrullar till kvällsmat efter loppet. Märkligt hur kroppen kan te sig ibland!

På följande länk kan ni läsa om Rydssprånget och min grymma mamma! :)

http://utanstrumporochskor.blogspot.com/2011/05/rydsspranget-2011-en-varm-historia.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar