söndag 16 januari 2011

Vikt vecka 9

Start: 71,3 kg
BMI: 28,6

Nu: 65,3 kg
BMI: 26,2
Veckans minus: 0 kg

Totalt: -6,0 kg

Kommentar: Inget minus den här veckan. Jag hade inte förväntat mig annat även om det hade varit kul om kroppen ville överraska mig. Jag har legat på energiunderskott och aldrig ätit mer än vad jag behövt. Men kroppen har behövt mer bränsle nu när dagarna blivit längre och mer intensiva, och det är naturligt. Jag behöver äta en kombination av LCHP och VLCD (Very Low Calorie Diet) för att det ska hända något, men den här veckan har det inte gått helt enkelt. Kanske kan mer träning hjälpa till!

Nu ska jag iväg och stärka upp bål, baksida lår och höfter inför Göteborgsvarvet!

3 kommentarer:

  1. Behöver också träna höfterna tror jag. Tips på övningar? :)

    SvaraRadera
  2. Emma: Ja, höftlyft ska vara bra. Man ligger på rygg och trycker bäckenet uppåt så högt man kan. Håller ett par sekunder och går ner igen. Jag kör 20 st såna på raken.

    SvaraRadera
  3. Jag är så glad att du det går framåt för dig! du är så himla duktig och så värd det!!

    SvaraRadera