fredag 8 april 2011

Fredag i bilder


Cyklade ner på stan och besökte (i det gula huset till vänster) min ev. kommande praktikplats...


...på en tidning! Mina arbetsuppgifter kommer innefatta layout av sidor i tidningen, annonser, webb och produktfoto. Allt jag älskar! Drömläge verkligen. *håller tummarna*


Bild från inuti tidningen


Hälsade på Theresa!


Hon hade en kul manuell kamera


Från sol och vackert väder till mörk himmel, spöregn och hagel :(


Det blev snabbt fint väder igen och vi tog en tur på stan :)


Kolla kolla! Baconchoklad. För 85 kr..

Jag tänkte vara med i en bildutmaning som Coyntha startat men idag är jag för trött för att orka fixa med första bilden så jag tar det i helgen istället. Jag har inte ens orkat eller haft tid att träna förutom att cykla runt i den här stormen (kuling) vi haft i Linkan i flera dagar.

Hoppas ni har det bra och att ni får en bra helg! :)

4 kommentarer:

  1. Ååh, vilken rolig praktikplats! Det är något som hade passat mig väldigt bra också :)

    Sv: Tack så himla mycket!

    SvaraRadera
  2. Vart köper du baconchokladen? :)

    SvaraRadera
  3. Malin: Tack! Jag hoppas praktiken blir godkänd, för då börjar jag på måndag :)

    Martina: Tack! :D

    Anonym: Den finns i en godisbutik som heter Karamello i Linköping.

    SvaraRadera