lördag 16 april 2011

Rapport från lägret

Hej allihop! Nu ligger jag nerbäddad i en säng i ett rum på ett vandrarhem i Varamon precis intill Vätterns strand. Idag har vi tränat två timmar på förmiddagen och ungefär fyra timmar på eftermiddagen. Mycket teknik, balans och explosivitet. Har även testat att åka i klunga och positionsbyte, dvs att flytta fram en eller flera positioner i klungan. Idag fick jag även stå på ett par riktiga speedinlines, de ni ser på bilden. Efter så många timmars åkande idag är jag ganska mör i kroppen så jag tror jag ska sova snart. Imorrn är det upp lika tidigt som idag, alltså klockan 07.30. Frukost serveras i ishallen klockan nio och sen blir det utomhusträning. Dagen avslutas klockan 15.
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Vad bra att Ni hade tur med vädret och kunde åka så pass mycket. Det verkar som om det var både roligt och lärande på samma gång. Hoppas att det blir fler liknande läger. Alla som är med har ju ett gemensamt intresse och det är ju alltid lovande. För din skull hoppas jag att lägret varit givande trots träningsvärk och tidiga mornar.
    Många kramar

    SvaraRadera