måndag 11 april 2011

T-shirtväder!

Ojoj! Vet ni hur varmt det är i Linköping idag? 14 grader i skuggan och i solen är det 23 grader. Jag åt brunch, svarade på lite jobbmail och tog på mig trekvarts-tights och t-shirt och sprang ett kort varv i skogen. Det var underbart att springa med så lite kläder :) Men mina VFF Speed blev väldigt smutsiga av geggan som fortfarande var kvar bitvis i skogen de fick liksom jag duscha av sig lite grann.

Lycka när bra musik anländer genom brevinkastet också. Just nu har jag balkongen vidöppen och lyssnar på Mr Jones Machine - Monokrom och Mymlan ligger ute i solen och njuter för fulla muggar.







Här bor Mymlan. På sitt mögliga sönderbitna hus. Djur är konstiga! Nu har vi satt dit ett nytt fräscht hus åt henne som hon kan bita sönder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar