söndag 8 maj 2011

Sthlmsbesök & konsert



Vilken helg det varit! Var i Stockholm med Theresa hela dagen igår. Vi gick runt tills fötterna skrek (och oj vad alla tittade på mina fivefingers) och sen blev vi nästan försenade till den viktigaste konserten i år.

Det var den mysigaste konsert vi varit på och det var nära till tårar flera gånger. Kvällens höjdpunkt var Wild world som verkligen drog igång publiken. Nedan är ett filmklipp från Father & Son.



Konserten var klar kl 22:30 och vår buss hem till Linkan gick kl 22:45. Behöver jag säga att vi inte hann? Fredrik ringde och sa att han kunde komma och hämta oss och två timmar senare satte vi oss i en varm bil tillsammans med världens bästa man!

Jag kom i säng runt kl 03 och gick upp vid 11 idag. Jag har tagit det piano hela dagen förutom på eftermiddagen då jag fick ett ryck och sprang 13 km i skogen. Bra att vänja fötterna vid längre distanser inför Varvet.

Imorrn går jag på shorts-jakt! Mina fiiina nya Röhnisch-tights vill bara hasa ner hela tiden :( Så nu tänkte jag försöka hitta ett par korta tights så jag får fin bränna medan jag är ute och springer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar