tisdag 31 maj 2011

Tisdagsuppdatering

Hej!

Sorry för glesa uppdateringar. Det har bara varit väldigt mycket att göra just nu. Igår stack jag ut och åkte inlines i 45 min efter praktiken. Efter det tittade jag en timme på TV och sen slocknade jag i soffan. Min kropp (eller knopp?) har ett större sömnbehov än vad jag kan ge den just nu.

Inatt sov jag däremot många timmar. Fredrik hade jour och fick åka iväg på ett ärende vid 05 imorse. Kvar låg jag och sov och vaknade inte förrän 09. Det är ju då jag senast ska vara på praktiken!

Nu är jag iallafall här och såg ett mail från marathonfoto i min inkorg. Bilden från Göteborgsvarvet! Äntligen! Betalade in pengar i lördags. Titta så fin den blev! Den här ska jag framkalla och rama in :)



I söndags satt jag och skrev ihop tre recept med bilder till nästa nummer av LCHF magasinet. Så håll utkik!

Ikväll ska jag springa Rydssprånget med Fredrik och min mamma. Det är hennes första lopp så det ska bli jättekul att springa med henne! Hon springer dessutom den slingan ett par gånger i veckan så hon vet vart hon ska lägga in spurten ;)

1 kommentar:

  1. Kul med ett kort lopp! Lycka till!
    Synd att det är så nära maran.... annars hade jag sprungit med dig ;)
    kram

    SvaraRadera