tisdag 17 maj 2011

Middag & Dagsform

När jag kom hem var jag väldigt hungrig. Åt kinabuffé till lunch med Tilda och även om jag tycker det är gott så håller jag mig inte mätt särskilt länge. Jag blev hungrig innan jag slutade strax efter kl 17 men jag skulle inte vara hemma förrän 19:50 då jag åkte och hälsade på min pappa.

När jag kom hem knäckte jag tre ägg i stekpannan och tog en kesella rabarber till. Snabbmat full med näring!



Börjar se att lår och rumpa blivit mer fasta. Speciellt rumpan som lyft sig och fått en snyggare form. På fredag får vi veta hur det har gått med mitt mål att gå ner 2-3 kg till Göteborgsvarvet. Jag är ganska svullen i kroppen eftersom det är den tiden på månaden och har lagt på mig en del vätska men det ska förhoppningsvis vara borta till fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar