torsdag 19 maj 2011

Nya mått

Dags för lite nya mått kände jag! Siffrorna inom parentes är måtten jag tog en vecka in i viktminskningsssatsningen. Jag vägde då 70,2 kg. Idag väger jag ca 64 kg. Vägning imorrn!

Är förvånad i både positiv och negativ bemärkelse. Jag vet att t.ex. bysten blivit mindre än bara 1,5 cm då jag gått ner en hel BH-storlek. Ibland verkar det som att måttbandet spelar mig ett spratt.

Mage: 90 (97) cm
Midja: 79 cm
Rumpa: 104 (109) cm
Bröst: 95,5 (97) cm
Överarmar: 28 (30) cm
Lår: 60 (64) cm
Vader: 38 (38) cm

-18,5 cm totalt

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag vet att jag inte kommenterar jättemycket, det är mycket själv just nu...men! Jag läser alla dina inlägg, och du är verkligen en otroligt peppande person! Lite så att jag tävlar med dig, fast inte uppdaterar lika flitigt som du gör...Du är en stor inspiration Desire! :D
    Fantastiskt obbat, hoppas Göteborgsvarvet går bra! Jag kan stå nånstans längs vägen och heja på dig på lördag! :D

    SvaraRadera
  2. Isabelle: Åh! Tack! :D Vad snällt sagt. Hoppas på fint väder, det ser iaf lovande ut enligt prognoserna. Hoppas vi ses i Göteborg! :D

    SvaraRadera
  3. Shit vad bra jobbat! Hejja hejja :-)
    Kram

    SvaraRadera