onsdag 1 september 2010

Dagens brunch & LCHF-magasinet

Jag tycker om att äta varm frukost/brunch. Jag tycker också om att äta någon form av fisk som t.ex. kallrökt lax som idag eller några bitar inlagd sill. Då är det skärgårdssill från Abba som gäller. Minst socker och Abbas sill är godare än t.ex. Coops. Jag får på så sätt i mig en dos Omega-3 varje dag.


Farfars köttbullar från fam. Dafgård, kallrökt lax och hamburgerdressing.

En liten överraskning kom i brevinkastet idag. Jag har skummat igenom båda numren och jag gillar det jag läser även om jag kan tycka den saknar lättsamhet. Tidningen är bra om man vill ha en sammanfattning av det som sker i kostvärlden, och jag hoppas fler kommer prenumerera på den så att den kan utvecklas och bli bättre :)



Gillar reklamen de har, bland annat en annons från Köttboxen från gronagardar.se. Måste kolla in det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar