tisdag 26 oktober 2010

Jag har fått en award!

Tusen tack Linda! :)



Beautiful Blogger Awards regler:
- Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick priset av.
- Ge priset till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.


Jag läser många bra bloggar, och det har varit svårt att utse bara sju stycken.

Jag ger awarden vidare till följande bloggare:

Anna Drott - annadrott.blogspot.com
En vardags- och hälsoblogg med mycket humor. Gillar hennes blogg som tusan!

Monique Forslund - lifezone.se
Här hittar man en hel drös av matinspiration, härliga recept och bra råvaror.

Ellen - gylleneloparskor.se
Mycket löparinspiration och fina bilder!

Josefine - fine.webblogg.se
Hon är helt enkelt grym! Har fått äran att träffa henne under en inspirationsträff på Runner's store i våras och Sthlm marathon då vi stod och hejjade på trötta löpare :)

Isabelle - dagarutansocker.blogspot.com
Hallå! Hur kan man inte älska att hon gör köttmackor?! :)

Charlotte - kakan.se
Underbar blogg med fina bilder och bra texter. Har följt hennes blogg i flera år :)

Evelina - happilyeverafter.se
Bara för att hon verkar vara en sådan genuin och genomsnäll person. Hela hennes blogg sprider positiv energi!


Sju intressanta saker om mig själv:

- Jag kan skriva spegelvänt.

- När jag gick i skolan var jag klassens clown. Jag gjorde konstiga grimarser med ansiktet och förställde rösten eller imiterade olika dialekter, skånskan och göteborskan var populära. Det har fortfarande inte släppt. Tror många tycker jag är lite "wild and crazy".

- Ibland har jag önskat att jag vore matematiskt smart istället för konstnärlig, för att det anses "finare".

- Mina favoritserier är: The Office (UK), Little Britain, Desperate Housewives, Sex and the city och Californication.

- Jag har haft samma favoritmusikgrupp sedan jag var 14 år - Depeche Mode. Jag har sett dem live fem gånger.

- Min naturliga hårfärg är blond och jag har haft riktigt vitt hår under en synthperiod i mitt liv. Runt 19-20 årsåldern bar jag enbart svarta kläder, kängor och hade kritvitt hår med undercut (dvs man rakar bort underhåret och sätter upp resten i en tofs) och mycket smink. Vissa tyckte det var jättesnyggt, andra inte.. ;)

- Är barnsligt förtjust i djur, speciellt hundar och kaniner. Jag har länge velat ha en liten tax och "ååh":ar mig så fort jag ser en. På Husbyfjöls marknad i Borensberg i år såg jag en tant som hade två långhåriga dvärgtaxar i en barnvagn, det var hög "ååh"-faktor på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar