söndag 31 oktober 2010

Långpromenad i skogen & runt ån

Efter veckans 2:a långpromenad känner jag mig rätt mör i kroppen. Jag är inte van vid lågintensiv träning under lång tid.

Jag och Fredrik gick vårt varv i skogen och sen gick vi ner till stan och runt Stångån och sen hem. Det tog oss 2:09 timmar. Nu skulle det sitta fint med lite yoga för att sträcka ut mig! Men först tacomiddag!



Sen tänkte jag flytta träningsdelen helt till min löparblogg. Så är ni nyfikna hur det går i min utmaning får ni kika in där!

3 kommentarer:

  1. hejsan!
    tack för in kommentar i min blogg fast jag inte fattade den!
    du får kanske läsa inlägget igen =) jag tränade inte styrka i 2 timmar (skulle jag aldrig göra!) utan i en timme =)

    SvaraRadera
  2. Sv:
    Tack, vi lykades hitta en jätteduktig fotograf och är jättenöjda med alla foton. Det fotot som du nämnde (det i skogen) var det foto som vi valde att skicka ut som tack-kort :)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. ... "lyckades" skulle det stå :)

    SvaraRadera