torsdag 28 oktober 2010

Dag 1: 1002 kcal

Sådär! Dagens -1000 kcal avklarade, 1002 kcal för att vara exakt. Det var mindre jobbigt än vad jag trodde det skulle vara. Det jobbiga kanske inte ligger i att träna så mycket under en dag utan att göra det sju dagar i sträck.

Känner att jag blir mer motiverad och ger mig en spark i baken att komma iväg till gymmet nu när jag vet att mitt bekväma schema snart kommer bytas ut mot heltidsjobb med tidiga mornar. När man har all tid i världen är det lätt att bara låta tiden gå, men när schemat är pressat är det lättare att ta till vara på luckorna som bildas. Jag har en rätt stor lucka på ca 2,5 månader att ta till vara på nu.

1 kommentar:

  1. Sv:
    Ja nu har vi gift oss :)
    Hela dagen var helt fantastisk och allt blev precis som vi ville och hade planerat :) Vill du se bilder (och inte redan sett dom på bloggen) så finns dom här: http://mondaygirl.com/w-day.
    Nu har en liten bebis flyttat in i min mage också så om allt går bra blir jag mamma i april :)
    Vad är det för jobb du har fått?! *nyfiken* :)
    Kram

    SvaraRadera