torsdag 23 december 2010

Sista shoppingen innan jul

Dan före dan och jag har tillbringat hela förmiddagen och eftermiddagen tillsammans med min mor. Vi har varit hos min mormor och lämnat julklappar. Hon har kol och mår inte så bra, men det var kul att träffa henne (det var länge sen sist) och att göra henne glad :)

Sen kom Fredrik och hämtade upp mig och så åkte vi ut till Tornby och jag köpte en julklapp till pappa och en söt ring på Åhléns (den på bilden). Sen åkte vi till Coop och köpte lite julmat samt Trivial Pursuit "Bet you know it". Jag älskar sällskapsspel!



Nu har jag gått omkring och nyst hela kvällen. Näsan rinner och jag känner mig tjock i halsen. Det började igår när jag hade sprungit och andats häftigt. När vi gick hem i den kalla luften gjorde det ont i halsen pga det. Imorse vaknade jag och hade ont. Tråkigt att behöva bli förkyld, men det var ett helt år sedan jag var det så det får jag väl ta.

Imorgon åker vi ut till Fredriks mamma på landet och firar ihop med hela familjen. På juldagen kommer mina föräldrar hit. Tänkte bjuda på lite mat :)

1 kommentar:

  1. Typiskt med förkylningar att komma krypande så fort man kommer igång med löpningen igen... Något liknande scenario här. men hoppas att julätandet och stallarbete ska göra susen tills träningsrutinerna går enligt tidtabellerna igen. =)

    Krya på dej! och God Jul!!

    SvaraRadera