måndag 6 december 2010

Inget kök!



De har bankat och hållt på hela morgonen. När jag vaknade såg jag det här. Vad långt de hunnit på bara några timmar, tänkte jag.

Och tur att vi kopplat in nya kylen så att jag kunde få i mig lite frukost. Det fick bli ett stort glas mjölk med proteinpulver. Nu har vi ju ingen spis eller ugn så ikväll får vi vara lite påhittiga med middagen. Jag fick smaka skinkrullar (typ parmaskinka) med Philadelphiaost hos Bella. Det var väldigt gott och kräver ingen tillagning så det får det bli ikväll. Kanske också kalla köttbullar med gurka på en tandpetare och nån god ost. Mums! Att vara utan kök kan bli riktigt bra trots allt :)

1 kommentar:

  1. Som tur är det av övergående natur, så det löser Ni nog.
    Hoppas Ni blir riktigt nöjda över slutresultatet.
    Kram

    SvaraRadera