lördag 25 december 2010

Preselenterna

Jag har fått så mycket fint att jag håller på att spricka!

Vissa tycker säkert att det är fult att skryta om vad man fått i julklapp, "döda" ting ska man väl inte lägga något värde i? Fast jag tycker det är jättekul att se bilder på sånt andra har fått så därför lägger jag själv upp några bilder. Jag älskar prylar! Och jag vet ju att ni är nyfikna :)

Kanske det nördigaste av allt: En Withings WiFi våg. Det är precis vad det låter som, en våg med inbyggt WiFi som du kopplar ihop med ditt trådlösa nätverk och så sparas alla dina vägningar och förs över till ditt konto på withings.com där du kan se snygga grafer och annat gott :)

Jag fick ju Coltings nya bok också, men den hade jag redan köpt till Fredrik. Så nu sitter vi här med två böcker och vet inte vad vi ska göra med den ena.

4 kommentarer:

  1. Vad mysiga tofflorna såg ut:D
    Men vad är det på bilden under tofflorna? ;)

    SvaraRadera
  2. Beffa: Ja! Man kan värma dem i micron :) Det är glassformar i silikon. Perfekt att göra egen god sockerfri glass till sommaren.

    SvaraRadera
  3. Shiit vilken tuff våg! Synd att den var så dyr bara :/

    SvaraRadera
  4. Haha, jag fick också sådana tofflor i rosa samt en rosa snug-rug. :-) Kom över nån kväll till Rimforsa så kan du låna Roberts limegröna så kan vi mysa ikapp. :-)

    SvaraRadera