torsdag 16 december 2010

Middagsbjudning: Världens godaste köttfärspaj

Åh! Ikväll har vi varit hos Fredriks snälla syster som bor bara ett stenkast bort. Hon tyckte nog lite synd om oss som inte ätit varm mat på så länge så hon hade gjort en jättegod köttfärspaj à la LCHF som vi åt med god aptit. Receptet kommer ifrån à la Linda men Elisabeth hade inte i någon pajdeg förstås.

Har haft en jättemysig middag och roliga samtal. Vilken energikick! :)



Tidigare idag har jag umgåtts med min kära mor. Vi har tagit en riktig powerwalk tillsammans. Det var svårt att hänga med i hennes tempo, hon är unstoppable :D

Sist till er läsare: Vad kul att läsa era erfarenheter kring "nej, tack"-frågan. Tack för det! :)

1 kommentar:

  1. Hihi, vad paff jag blev. Här ska jag läsa ikapp på din blogg och så har Ni gjort min paj! Kul. Självklart funkar den utan deg, det finns ju Lchf-paj"deg" man kan göra av omelett typ.

    Ha det så bra! // Linda

    SvaraRadera