torsdag 2 december 2010

Göteborg imorrn!

Jag är om möjligt ännu tröttare idag. Sov nästan ingenting inatt, och sen har jag haft utbildning med jobbet halva dagen med start tidigt.

Imorgon åker jag ner till Göteborg och hälsar på Bella. Vi ska gå på Synthklubben och se bl.a. Absolute Body Control som jag tycker mycket om. På lördag ska vi gå på julmarknaden på Liseberg och senare samma kväll ska vi bli upphottade av en vän till Bella. Ska bli himla kul! :)

Jag kanske tar med mig datorn, det beror på hur mycket övrig packning jag ska ha med mig. Men vi hörs på ett eller annat sätt imorgon.

Tack för alla komplimanger!

Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Välkommen hit till solsidan! :D

    SvaraRadera
  2. Kul! Det blir väl bildbevis på upphottningen? Jag ska till Liseberg imorgon tror jag, om nu tågen går som de ska. Jag har aldrig varit där på julen tidigare och jag är inte så mycket för jul egentligen, och alla sötsaker är inte så intressant. Men en kopp kaffe och en massa fina ljus ska man väl kunna få se i alla fall :D

    SvaraRadera
  3. have fun! Jag åker till gbg nästa helg! kram!

    SvaraRadera
  4. Åh en synthare va roligt :D Jag älskar synthklubben!

    SvaraRadera