torsdag 16 december 2010

Mamma ♥



Min mamma är inte bara snygg i brillor. Hon är smart, rolig, aktiv (hon är både flitigare och snabbare än mig i spåret) och alltid glad när jag träffar henne fastän jag alltid kommer sent till våra möten trots ett pressat tidsschema. Hon själv är alltid väldigt punktlig medan jag är tidsoptimist. Det är hon som bjuder mig på ägg och bacon-brunch och det är hon som ställer ut en Pepsi max åt mig på balkongen så att den ska bli kall.

Torsdagar är våra dagar och är höjdpunkten i min vecka :)

5 kommentarer:

  1. åh, jag önskar jag kunde träffa min mamma en gång i veckan som ni gör!
    mysigt!

    SvaraRadera
  2. Du är så gullig och snäll. Du är den jag håller av mest, just bara för att du är du. Jag ser också alltid fram emot när vi ska ses.
    Ha det bäst

    SvaraRadera
  3. Intressant!! jag är också den understa. Hjärtat vet precis vad det vill med drömmar, mål osv. Det är tankar och hjärnan som ibland ställer till det rejält!()

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Längtar tills jag ska hem och hälsa på min mamma imorgon, eller så överaskar jag henne ikväll. Hon sitter tydligen hemma ensam. Med en bruten arm, den stackars träningsnarkomanen. Vad tror du, finns det någon bok man kan ge bort till en fettskrämd mamma som kan fungera som inspiration både till träningen och kosten?

    Funderar på Jonas coltings både småböcker, De är både billiga och lättöverskådliga =)

    Kul att hitta hit till din, för mig, andra blogg! Du är inspirerande!

    En kram och juliga hälsningar från en barfotaentusiast till en annan =)

    SvaraRadera